علائم شایع زخم شدن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم شایع زخم شدن کلیه

جای زخم کلیه رخ می دهد با توجه به بافت زنده آسیب کلیوی و سلول. به طور معمول، کلیه های سالم می تواند مایعات اضافی، مواد زائد و سموم از بدن و تغذیه از بین بردن آن را نگه دارید از فرار. با این حال، زمانی که آنها می کلیه مشخص شده، نشانه های زخم کلیه معمولا ظاهر می شود.

1 ادرار کف آلود و یا حباب در ادرار

هنگامی که سیستم فیلتراسیون کلیه آسیب دیده است، پروتئین از کلیه ها به ادرار نشت می کند. سپس بیماران حباب در ادرار داشته باشد. به نوبه خود، از دست دادن پروتئین بیش از حد می تواند وضعیت بیماران این بیماری را بدتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیوی در نارسایی کلیه.

2 احتباس بیش از حد مایعات

با نارسا شدن کلیه زخم توانایی خود را برای حفظ تعادل مایعات و سدیم از دست دادن، مایع بسیار زیاد شده و در بدن، به خصوص پاها، ساق پاها، مچ پا، دست، صورت و در اطراف پلک ها. علاوه بر این، مایع بیش از حد حفظ در عروق خونی همچنین می تواند فشار خون بالا شود.

3 وجود خون در ادرار

اگر ادرار بیماران قرمز، رنگ چای، نوشابه و یا نوشابه نارگیل قهوه ای، که به معنی حضور سلول های قرمز خون در ادرار. این است که از نزدیک به ساختار فیلتراسیون کلیه آسیب دیده و عفونت ادراری باشد. در این مورد، بیماران نیاز به استراحت در بستر و جلوگیری از فعالیت های شدید جسمی.

4 خستگی و ضعف

این علامت معمولا به علت کم خونی کلیه و تجمع مواد زائد در بدن، بنابراین بیماران با زخم کلیه باید یک رژیم غذایی مغذی برای رفع نیازهای بدن و ورزش منظم خود را داشته باشد.

5 فقدان اشتها و مشکلات خواب

هر دو از این دو عارضه می تواند سلامت کلی بیماران تاثیر می گذارد. اگر بیماران این علائم، ممکن است انرژی کمتری در زندگی روزانه خود دارند.

اگر شما به جای زخم شده و یک یا چند علائم ذکر شده در بالا، شما باید با دکتر خود یا دکتر آنلاین در زمان اطلاع. بنابراین، می تواند برخی از پیشنهادات مفید برای جلوگیری از پیشرفت زخم کلیه و کنترل علائم خود را به من بدهید.

 





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیه، زخم شدن کلیه علائم مشترک، درمان کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: